مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 16:202024-01-06سياسي

درخواست ها از ضرغامی  برای سرعت بخشیدن به پروژه موزه بزرگ خراسان جنوبی


عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و صنایع دستی از پروژه و حال ساخت موزه بزرگ خراسان جنوبی بازدید کرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری و صنایع دستی از پروژه و حال ساخت موزه بزرگ خراسان جنوبی بازدید کرد.

هادی شاه وردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، امروز 16 دی در این مراسم گفت: مصوبه ساخت موزه بزرگ خراسان جنوبی مربوط به 17 سال پیش است.

وی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در مساحت سه هزار متر مربع خردادماه سال جاری با حضور استاندار آغاز شد.

شاهوردی اظهار کرد: برای شروع عملیات اجرایی این موزه 45 میلیارد ریال اعتبار از محل سفر اول رییس جمهور به استان و پنج میلیارد ریال از محل منابع ملی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مدت ساخت و بهره برداری این پروژه در اراضی زعفرانیه بیرجند سال 1406 پیش بینی شده است، افزود: تاکنون 50 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه هزینه شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی پیش بینی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل موزه بزرگ استان را هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: موزه باستان شناسی، صنایع دستی، وقف، نسخ خطی از جمله بخش های این موزه است و قسمتی از آن هم در اختیار موزه های بخش خصوصی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ها از ضرغامی  برای سرعت بخشیدن به پروژه موزه بزرگ خراسان جنوبی

درخواست ها از ضرغامی  برای سرعت بخشیدن به پروژه موزه بزرگ خراسان جنوبی